4 Ekim 2011 Salı

Kafa Karışık,Akıl Bulanık


Öğrenci evi yaşam standartlarına uyum sağlamaya çalışma,gazı kaçmış futbol ortamında sarı-kırmızı renklere sarılarak suni heyacan yaratma çabası içinde geçiyor günler.ÖSS çilekeşliğine devam ettiğimiz şu günlerde bir de üstüne fiber optik kablolulu internet dünyası elimizin altında olmayınca çok boşladık bloğu.Kafada sonu hep soru işaretleri ile biten binbir türlü sorunun olduğu şu günlerde incir çekirdeğini dolduracak kadar bile emek veremedik bloğa.Oysa burası ''benim'' olan ender yerlerden biri.Sevdiğim oyun üzerine yazarken rahatladığım,rahatlerken mutlu olduğum,mutlu olurken kendimi bulduğum bir yer.O yüzden yazmak gerek...Kafayı yavaş yavaş topladığımız,yeni hayat düzenine ufaktan alıştığımız şu günlerde bloğa da iyice ısınmak gerek.Her blogcunun ilerleyen zaman içinde başucu sözüdür ''daha sık yazmalıyım''.O zaman daha sık yazmak gerek...

2 yorum:

Serapbenbuyrun dedi ki...

Blogu boşlamamak lazım :) Ben bi eksik hissediyorum ki yazmadığım günler sorma.. Nerden yazı çıkarsam diye düşünmekten bi hal oluyorum :)

ps: Sarı kırmızı renklerden suni heyecanlar değil de gerçek yürek çarpıntıları çıkıyor bugünlerde benim için. Darısı başına diyeyim.

pelezinho dedi ki...

aslında benim söylemek isteyipte beceremediğim şeyleri çok güzel özetlemişsin.aslında senin yorumun yazı benim yazıda yorum olsa çok daha iyi olurmuş :)