13 Nisan 2012 Cuma

Ivır Zıvır #3


-Sıkıntılar büyük beyler.Hemde çok...

-Dertler,sıkıntılar büyüdükçe insanın gamsızlaşma potansiyeli gerçekten muazzam.Özelliklede bir süre sonra ''zaten giren girmiş'' evresi insanın bittiği andır.

-Özelliklede bir arkadaşınızla sabahtan beri maddi imkansızlıklardan dem vurup o günün akşamında iskender + künefe yapmak ise bu işin zirve noktasıdır.

-İdda da tutmuyor zaten bir türlü.Hayır futbolla yatıp kalkmama rağmen idda konusundaki karavanalarım benim bu oyun üzerindeki hakimiyetimi her geçen gün daha fazla sorgulamama sebep oluyor.

-Yemin ediyorum tutsun diye 2'ye 3 veren kupon yaptım.Sırf  ''Tebrikler!!!İkramiye kazandınız'' sesinden sonra bayideki tüm başların bana çevrilmesi için.Ama yine olmadı.Yine olmadı.Yine olmadı...

-Bu aralar sadece iddaya karşı değil hayata karşıda bir ''Karavana Sam'' durumu var.Neye nişan alsak tutmuyor.

-Bu gamsızlık hali içerisinde kendimizi filmlere verdik.

-''Moneyball'' iyi film.Küçükte olsa bir ''Dammed United'' havası sezdim.İşin beyzbol kısmından daha çok küçük bütçeli takımların kaderi ile ilgili önemli ipuçları veriyor.Buradan futbola çıkarım yapmakta çok mümkün.

-Uzun zamandır ''Hangover II'' yi izlemek istiyordum.Sonunda kısmet oldu.Fakat  cıkkk.Olmamış.Kendini tekrara almış.İlk filmdeki tat kesinlikle yok.

-Bu aralar dört gözle Batman:The Dark Night Rises'ı bekliyorum.Hatta gişe rekoru bile bekliyorum.Trailer bayağı birşeyler vaad ediyor.

-Yeni kötü adam iyi hoşta bi joker değil.

-''Why so serious?Let's put a smile on that face''.Hey gidi joker heyyy.

-Bu arada ne zamandır şöyle adam gibi futbol muhabbeti çeviremiyorum ya;fena halde canım sıkılıyor buna.Çevremde oturup keyifli futbol muhabbeti yapabileceğim bir adam yok.

-Sonuçta bu oyunun oynaması,izlemesi,yazması kadar muhabbeti de çok güzeldir.

-Lise 3'te iken pazartesi günleri arka sıraya konuşlanıp haftanın kritiğini yapmaktan aldığım hazzı o gün bugündür bulamıyorum.(Buradan Koçi'ye,Arpacı'ya,Özer'e,Gökhan'a selam olsun)

-Ayrıca çevremdeki herkesin galatasaraylı oluşuda çok tiksinç bir durum.Hep Selçuk hep Elmander nereye kadar baboş?Az birazda Sow'u konuşmak gerek,Fernandes'i konuşmak gerek.

-Süper Final'de ha başladı ha başlayacak.Öyle allı pullu analizlere gerek yok.Ne demişti Behzat Ç. ''ölümüne play of''.Aynen devam o zaman.

Hiç yorum yok: