21 Eylül 2013 Cumartesi

Dexter'da Sona Doğru



Geçen Dexter'ın 8. bölümün izledim. Bittikten sonra 9. bölümün fragmanı girdi. Orda gördüm bu sezonun final sezonu olduğunu. Ne hikmetse gözümden kaçmış bu can alıcı nokta. Oysaki Dexter benim için başyapıt dizilerden biridir. İşin garip tarafı ise "Final Season" olarak karşımıza çıkan 8. sezonun hiç o havada olmaması. Düşününki 8 bölümdür izlediğim diziden "lan bu dizi galiba bitiyor" havası almadım. Ve en can sıkıcı olan noktası ise Dexter gibi başyapıta yakışan bir final sezonu olmadığını belirtmek lazım. Normal şartlarda vasat bir dexter sezonu olmuş diyebileceğin bir sezon karşına final sezonu olarak çıkıyor.

Bu pazar final yapıp tv dünyasına veda ediyor Dexter. En azından final bölümünden birşeyler beklemekteyim. Dexter'ın vasatta kaldığı bir final sezonunda Breaking Bad ahalisinden "ne final sezonu ama" nidaları yükselirken Dexter senaristlerinin yetersizlikleri daha net ortaya çıkıyor kanımca. En kötüsünden de olsa Dexter herşeyiyle ilgiyi alakayı hak eden bir dizidir gözümde. Tv tarihi için bir devir daha kapanıyor. Üstelik diğer yandan Breaking Bad de finale gidiyor. Yerlilerde Behzat Ç. ve İşler Güçler kepenk kapatmış. Zor zamanlardayız dostum. Hemde çok zor...

Hiç yorum yok: