31 Ağustos 2011 Çarşamba

Antu ve İnsanlık ?



Hani bazen insanın kanı donar ya,inanmak istemezsin. Bugün trabzonspor tesislerinde yangın çıktı ve haberlere bakıyodum antu.com'a da bakmak istedim,aslında biliyordum gelebilecek tepkileri ama insanların bu bayram gününde! ki sorsan hepsine müslüman,milliyetçi vatanperver insanlar! onların hepsinin geçmişini sikeyim. Gerçekten bu kadar olmaz,bu seçtiklerim sadece 2 sayfalık bir bölüm,bu satırları yazdığımda 7 sayfa yazı vardı,aralarında iyi niyetli insanlar var onların yorumu da 'cana gelmesinde mala gelsin,bunu hakediyolar' Bu yani,bu yorumu insiyatifli olarak gördüğüm bir forumdan bahsediyorum,bir insan topluluğundan bahsediyorum.Gerçekten acı verici,beddua topicleri mi dersin ne ararsan var. Bu konu hakkında lucarelli-breitner.blogspot.com ' da ozan abi de bi yazı yazmıştı,ben onun kadar sert girmiyorum fakat yani bu kadar da insanlıktan çıkılmaz. Her toplulukta var bu tip adamlar ama gerçekten ben bu kadarını bir araya toplayan bir arma da görmedim yani. 10 insandan sadece 2si 3ü aklı selim,diğerlerinin hepsi bu kafada. Diyorum empati yapayım.Bu süreç zor bir süreç ama bu kadarını da yapabileceğimi sanmıyorum. Gerçekten yazık,bu insanlarla aynı toplumda yaşadığım için utanıyorum kendimden ve tiksiniyorum.

resmi büyültmek için üzerine tıklamanız yeterli.

Hiç yorum yok: