22 Temmuz 2011 Cuma

Aziz Yıldırım Spor Kulübü


Dün oynanan fenerbahçe ile shaktar arasındaki hazırlık maçı yarım kaldı.Sebep seyircinin sahaya girmesi.Mevzu bahis o değil zaten.Taraftarın yaşadığı travma karşısında kimse böyle bir reaksiyona laf söyleyemez.İçindeki bulundukları çarpık ruh halinin bir nevi yansımasıdır bu yaşananlar.O yüzden asla fenerbahçe taraftarına kızmıyorum.Ama ortada çok ciddi bir durum söz konusu.Fenerbahçe taraftarı kendi kulübü tarafından alenen maşa olarak kullanılıyor.Ve fenerbahçe taraftarı hala bunun farkına varamadı.İşte bu konuda onlara çok kızıyorum.

Fenerbahçe kulübü artık olayı öyle bir noktaya getirdiki işi fenerbahçe armasını savunmak yerine Aziz Yıldrım'ı savunma aşamasına geçti.Kimse 106 yıllık bir camianın onurundan ve şerefinden bahsetmezken herkesin ağzından çıkan tek kelime ''arkandayız Aziz Başkan'' oluyor.Kimse fenerbahçe armalı yeni ürünler yaratmak yerine Aziz Yıldrım maskeleri ve tişörtleri basıyorlar.Yaşanan süreçte fenerbahçe kulübü taraftarına alenen herkese karşı kin ve nefret tohumları ekiyor.

Aziz Yıldrım 20 gündür hapiste olmasına karşın ne hikmetse Shaktar maçından önce çok duygusal! bir mektup yayınlıyor.Fenerbahçe kulübü ne hikmetse maç sabahı zehir zemberek bir deklarrasyon yayınlıyor kendi resmi sitesinden.Ha bu arada da taraftarına çağrıda bulunuyor ''gelin maça ve fenerbahçenin kim oldığunu cümle aleme gösterin'' diyor.Zaten 20 gündür psikolojik olarak alt üst olmuş taraftalar bu yaşananların da gazıyla gidiyor stada,sahaya dalıyor,maç yarıda kalıyor.Bence dua edin fenerbahçe taraftarı basını linç etmediği için.

İşte işin geldiği boyutun en acı ve gerçekçi yüzü.Artık olay Fenerbahçe Spor Kulübün'den çıkmış Aziz Yıldırım Spor Kulübüne dönmüş.Fenerbahçe kulübü kendi hakkını savunmak yerine şu anda tüm gücüyle Aziz Yıldırım provakasyonu yapmaya soyunmuş durumda.O kadar çirkinleşmiş durumdalarki şu yaşanan can sıkıcı süreç içerisinde bile cebe biraz daha cukka girsin diye maskeler,tişörtler üretmiş durumdalar.Fenerbahçe taraftarını müşteriyi geçtim maşa gibi kullanmaya başladılar.Topluma karşı,basına karşı,galatasaraya karşı,beşiktaşa karşı,trabzona karşı kısaca herkese karşı fenerbahçe taraftarına sistemli bir şekilde nefret tohumları ekiliyor Aziz Yıldırım Spor Kulübü tarafından.

Yaşananlar karşısında sadece fenerbahçe taraftarı değil tüm futbolseverler yaralanmış durumda.Fakat aklı selim insalardan bahsediyorum.Ezeli rakibinin düştüğü durumlardan taşak geçerek eğlence çıkarmaya çalışan biraz zekası olsa geri zekalı sınıfına girecek olan insanlardan bahsetmiyorum dikkat edin.Aklı selim insanlardan bahsediyorum.Ortada dönen isimlerin kurumların hiçbir önemi yok.Ali yapmış veli yapmış banane!Yada bu takım yapmış şu takım yapmamış banane!Bu işi yapanda yapmayanda aynı ligde oynamıyor mu arkadaş?Hepimiz aynı sularda yüzmüyor muyuz?Kirlenen su hepimizin yüzdüğü su.O yüzdenki yaşananlar karşısında işin ta en başından beri en çok canı sıkılan insanlardan biriyim.Çünkü ben galatasaray taraftar kimliğimden önce bir futbolseverim.Bir futbol aşığıyım.Ben çok özledim fenerli kardeşlerimle tekrar eskisi gibi keyifli makaralar yapmayı.Ben çok özledim tekrar ''Kadıköy'de yine koyacağız size'' muhabbetlerini.Ben çok özledim Koçaş ile ''ne olucak bu fener'in hali diye?'' keyifli sohbetler etmeyi.Ya hepsini geçtim ben çok özledim futbol konuşmayı arkadaş daha ne olsun?

O yüzden ben derimki yapmayın beyler!Suratınızdaki etrafınızı görmeyi engelleyen maskeleri çıkarın.Bakın o zaman göreceksiniz tüm aklı selim futbolseverler sizin yanınızda.Sizin yaptığınız desteği geçti müritlik kıvamına geldi.Daha öncede dediğim gibi siz Aziz Yıldrım Spor Kulübü değilsiniz Fenerbahçe Spor Kulübü'sünüz beyler!

4 yorum:

Rambo Okan dedi ki...

Katılmıyorum.
Aziz Yıldırım'ı bitirme operasyonu yapılıyor,müteahhit Aziz Yıldırım'ı Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı kimliği üzerinden yıkmaya çalışıyorlar.Suç şike hadi be oradan!
Biz taraftar olarak o şampiyonluğa en ufak bir leke sürülmediğini akan terde gördük.
Kefiliz.
Eğip bükemedikleri için yakmaya karar verdiler efsaneyi ve cami duvarına işeyen it misali yanlış yere tosladılar.
Amaçları gözümüzde Efsane Başkan'ı bitirmekti.
Zaten farkındaydık durumun mektup sadece tuz biber ekti.Maşa olmak benim yermiyor inandığım şekilde aşık olduğum renkler için mücadele ediyorsam.

Lorik dedi ki...

keşke aşık oldugun renkler için mücadele ediyor olsan!!! o renkleri bu hale düşüren adam için degil...

Rambo Okan dedi ki...

Yapmamıştır kanaatim ve umduğum o,
yaptıysa bile canı sağolsun 13 yılda Fenerbahçe'ye kattıklarıyla efsanedir.Fenerbahçe'nin Başkanıdır. Efsane Başkanıdır.
Yaptıysa bile bir tek o yaptı gibi gösteriliyor yemezler. Futbolun içinde olup o pisliğe bulaşmamış kimse yok bunu bilin.

Mert dedi ki...

hala bunun şike operasyonu olduğunu düşünen varsa, asıl onlar kullanılıyor. Her Fenerbahçe sahadaki mücadeleyi, akan teri gördü. Aynı anda Trabzon'un maçlarını da gördü. En ufak bir şüphem bile yok şampiyonluğumuzun temiz olduğuna dair. Böyle bir itham altında kimse sağduyulu hareketler beklemesin, Aziz Yıldırım'a sırtımızı dönmemizi de.