17 Temmuz 2011 Pazar

My Name İs Harry Kewell,Kewell From Galatasaray #1


İlk geldiği zaman,havaalanına ilk ayak bastığı zaman şaşkındı.Önünda aslında çokta kalabalık olmayan bir kalabalık vardı.Bugüne kadar hiç böyle birşey görmemişti ki.Ürkekti,çekingendi.Ama gözlerindeki o ışık işte o an orada ona hoşgeldin demeye gelmiş gruba müthiş bir enerji veriyordu.Ekran başında o anı izleyenler de bu ışığı almıştı.Ve işte o an gülümsediği vakit anlamıştım,anlamıştık,anlamışlardı...Bu adam farklıydı,Hemde çok farklı...

Bazı özel insanlar vardır.Gittikleri her yere,ayak bastıkları her toprağa,dokundukları her nesneye can verirler,enerji veririrler,güç veririler.Hissedersin,anlarsın.Ondan önce ve ondan sonra nelerin değiştiğini çok iyi anlarsın.Biz yıllar önce bu değişimi Hagi'de görmüştük.Geldiği andan itibaren neler değiştiğini görmüştük,hissetmiştik.''Hagi'' yaptı bu değişimi demiştik.Ve o değişimi yıllar sonra yine hissetmeye başlamıştık.Bu his...Bir yerden tanıdık geliyordu.Yine herşey değişiyordu.Bir anda herşey daha değişik gözükmeye başladı.Sarı-Kırmızı renkler sanki daha bir sıcaktı,cıvıl cıvıldı,insanın içini ısıtıyordu.Belliydi belli.Bu his bir yerden tanıdıktı.Bunu en son bize Hagi hissettirmişti.Bu duyguları en son yıllar önce yaşamıştık.Acaba neden şimdi gereksiz yere böyle hissediyorduk?Halbuki Hagi'de yoktu piyasada.

Ve herhangi bir takımla yapılan herhengi bir hazırlık maçında herhengi bir statta onu görmüştük.Üzerinde parçalı.Yürüyüşü,duruşu,giydiği formanın ona kattığı asalet...Hani bir rüya görürsünüz ve kalkınca ne gördüğünüzü hatırlamazsınız ya.Ve daha sonra günün herhengi bir saatinde dank eder herşey.Ve rüyanızda gördüğünüzü pat diye hatırlarsınız.Hah bizimkide o hesap.O anda o adamı parçalı forma altında görünce dank etti herşey.Ben bilmiyordum,aklım bilmiyordu ama kalbim hemen anlamıştı.İşte bu adam.Bizi yıllar önce Hagi'de gördüğümüz duygulara sevk eden bu adamdı.Yaz ayının en sıcak temmuzunda,evimin en sıcak odasında uzandığım koltuktan kalktım.Çünkü anlamıştım.Artık herşeyi anlamıştım.Dandik bir hazırlık maçında,dandik bir sahada o adamın sakatlanma pahasına koşarak rakibin ayağından kayarak topu çalışını gördüğüm vakit...İşte dedim bu adam.Bu adam çok farklı dedim.Ve kameraya arkasını döndüğü vakit o rakamı gördüm.19.Asal sayılardan nefret eden ben o an anladım.Bu adam farklıydı,hemde çok...


''Bizim İngiltere’de de devamlı olarak takımlarımızın çevresinde olan bizi destekleyen güçlü bir taraftarımız vardı. Fakat Galatasaray taraftarıyla tanışınca ilk gözlemlediklerimden biri, Galatasaray taraftarının her an, her yerde olabileceği oldu ve onları daha fazla tanıdıkça da görüyorum ki, maçın başından sonuna dek desteklerini sürdüren, devamlı olarak tutkulu ve sevgilerini size göstermeye çalışan bir taraftar bu. Gerçekten sevgilerini göstermenin de çok güzel yöntemleri var ve ben bunu her gün görüyorum.''
                                                                                                                         Harry Kewell

Hiç yorum yok: