22 Temmuz 2011 Cuma

Ivır Zıvır #2


-Galatasaray formalı 11 adamı sahada görmeyi çok özlemişim.

-Geçen gün 1999 uefa kupası finalini izledim.Parma-Marsilya maçı.Gerçekten çok keyif aldığımı söylemeliyim.

-Eski maçlar daha bi güzel be abi!

-Bir motosiklet şart.Bıktım artık her halı saha maçına giderken 1 saat yol yürümekten.

-Motosiklet  deyince öyle kocaman olanlardan değil.Ben küçük,çıtı pıtı olanları daha çok seviyorum.Vespa tarzına bayılıyorum mesela.

-Ayaklarımdaki kasların maçlardan ziyade bu yol yürümelerinden kaynaklandığını ciddi şekilde düşünüyorum.

-Bu arada şu hayatta benim fahri servisçiliğimi yapan Lorik'e selam olsun.

-Yaz mevsiminin Temmuz ayındayız.Antalya'da ikamet etmekte olan biri olarak hala denize gitmedim desem.

-Peki ''denizi sevmiyorum be abi'' desem çok küfür yermiyim?

-Sevmemekten ziyade haz etmiyorum yada aramıyorum diyelim.

-Sıcak bir güney ülkesinde yaşamaktansa;soğuk bir baltık ülkesinde yaşamayı tercih ederim.Mesela Finlandiya şahane olurdu.

-Ha unutmadan söyleyeyim sevgili dostum Selman(nam-ı diğer Osman) evrimi tersten yaşıyor.Adam gün geçtikçe insanlıktan çıkıyor arkadaş!

-Bu arada insanların yalnızlıktan en az ölüm kadar korktuğunu hayatım boyunca anlayamamışımdır.

-Şu dünyada yalnız olmak ve kendinle başbaşa kalmaktan daha güzel ne olabilirki?

-Hayatımda en son huzuru  ve dinginliği 2 sene önce yaşadığımı farkettim.2 senedir o huzuru ve dinginliği bir türlü yakalayamadım.1 sene sonra yakalamayı planlıyorum inşallah!

-Yada boşverin gitsin ya!Hepsi ıvır zıvır işte.

Hiç yorum yok: