4 Temmuz 2011 Pazartesi

Yemişim Geleni,Giden Cana Olduktan Sonra...


Bundan 1-1.5 ay kadar önce Lazio'nun Cana'yı çok ciddi bir şekilde istediğini biliyorduk.Gitmesi gündemdeydi.Bunun üzerine bir ay kadar önce bir yazı yazmıştım bu blogda.Okumak isteyenler burayı tıklayabilirler.O gün gündemde Muslera falanda yoktu.Ve şimdi gelinen noktada Cana Lazio'ya gitti.

Zaten Cana hakkındaki bütün hislerimi,duygularımı bir ay önce yazdığım yazıda aktardım.Tekrara girmek istemiyorum.Ha o gün Muslera ismi yoktu,bugün var.Olsun varsın.Gelene eyvallah da,giden çok canımı yakıyor.Lorik Cana gibi bir adam gittikten sonra gelenin bir önemi yok benim gözümde.

Bu takımda Servet,Ayhan,SArP, gibi karakter yoksunu adamlar dururken,Cana gibi,Neil gibi,Kewell gibi adam gibi adamlar infaz ediliyor ya işte o zaman çıldırmanın eşiğine geliyorum.Olanı biteni hazmediyorum.

Kewell'ın üstüne Cana bana ağır geldi arkadaş.Rijkard,Neil,Kewell,Cana...Peki sırada kim var?Culio mu?Nedir bu operasyonun adı?Nedir bu operasyonun mantığı?Bizi değiştirecek adamlara nedendir bu sırt dönüş?Neden temizlenmek yerine kendi pisliğimiz içinde boğulmayı tercih ediyor?Neden yenilenmek,modernleşmek yerine hep bu hiyerarşik kansere boyun eğiyoruz?Neden bu takıma kimlik kazandıracak,karakter  kazandıracak adamlar yerine bizi haysiyetsizliğe,şerefsizliğe götürecek adamlarla yola çıkıyoruz?

Yada boş verin gitsin arkadaş!Nasıl olsa Bank Asya'dan 100 tane var böyle değil mi?Kaldı mı geriye 99.Birini buluruz herhalde.

Ne desek,ne yapsak boş.En iyisi mi sen git ve aslan gibi mücadeleni ver Cana.Senin formanı sırıl sıklam ettiğin o alın terini çok ararız ama iş işten çoktan geçmiş olur.Yolun açık olsun aslan parçası.Yolun açık olsun savaşın savaşçı çocuğu....

4 yorum:

koala dedi ki...

Çok önemli bir yeri olacağını düşünüyordum. Orta sahamızda zaten eksik varken, Cana'nın gitmesi daha kötü oldu. Onlar daha iyi biliyor, oturup bekleyeceğiz. Bank Asya'ya bakalım nasılsa Cana gibi 20 tane var, bütün sezon bunu dinledik... Yazmaya devam :)

pelezinho dedi ki...

aynen abi.selçuk gibi bir adamın yanında inanılmaz ikili olurlardı.şimdi birde onun boşalttığı yeri doldurmak için yüksek bir maliyetin altına girecekler.dediğin gibi en iyi onlar biliyor yaa bekleyip göreceğiz :)

koala dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pelezinho dedi ki...

uyarı için sağol ozan abi.doğru söylüyorsun.acemeliğimize ver :)