12 Temmuz 2011 Salı

Ligimizin Marka Değerini Koruduk Ama Onurumuzu Yitirdik Beyler!!!


Bugün arkadaşın biri Korku İmparatoruna Desteğe Devam   yazıma bir yorum bırakmış.Beni karakalplilikle suçluyor.Birde şu açıdan bak diye bana bir link göndermiş.Gönderdiği linki okudum.Ve beni karakalpli olmakla suçlayan ardaşın birde şu açıdan bak dediği yazıyı okuyunca karakalpli ben miyim yoksa bunu yazan arkadaş mı konusundan bir karara varamadım.

Bütün bu bir haftalık yaşanan süreç malumunuz.Bu süre zarfı içinde ilk olarak şöyle bir yazı yazdım.Ardından yaşananları gördükçe birde bu şekilde bir yazı yazdım.Ve en son olarakta Arpacı bugün son yaşananlarla ilgili bir yazı düşmüş bloğa.


Gelin yaşanan son sürece birde biz bakalım.


Ve şu son yaşanan olaylardan sonra o kadar rahatsız oldumki.Ülkeyi bir haftadır kasıp kavuran gelişmelerin ardından Futbol Fedarasyonu başkanı çıkıyor ve hiçbir şey olmamış gibi açıklamalar yapıyor.Şu tarihta süper kupa oyananacak şu tarihte lig başlayacak,lig tescil edildiği gibi devam edecek.18 kulübün başkanı çıkıyor tek ses tek yürek diyor.Bunu basına bildiren şahısta İlhan Cavcav dikkatinizi çekerim.

İddalar ilk ortaya atıldığında birçok fenerbahçeli ''abi şike yapmışsak düşelim,biz bank asya'da da kombinemizi alırız''diyordu baktılar durumlar ciddi harbi harbi küme düşecekler;toplandılar 10 bin kişi'' sıkıysa düşürün lan'' diye haykırdılar.

Bu arada medyada sistematik olarak acayip bir şey halka pompalanmaya başlandı.Nedir bu acayip şey?''Şahısların yaptığı kurumları bağlamaz''.Yani Aziz Yıldırım bir hata yapmış bundan fenerbahçeye ne diyorlar.Sanki Aziz Yıldırım babasının hayrına yapıyor bütün bunları.

Ve gündemin kızıştığı dönemlerde ise aklı selim medyamızın aklı selişm yazarları fellik fellik çığırmaya başlıyor.''Fenerbahçe düşerse bu lig biter,marka değeri yok olur,dijitürk verdiği parayı geri alır,..'' falan filan.Sanırsınız Spor Toto Süper Lig değil Fenerbahçe Süper Lig.

Ve gelinen noktada dalga dalga operasyonlar sürerken biz hiçbir şey olmamış gibi yolumuza devam edeceğiz.Bakın isimlerin hiçbir önemi yok.İster fenerbahçe ister galatasaray isterse beşiktaş.Beni kimin düşüp düşmediği de ilgilendirmez.Tutttuğum takımı bir kenara bırakın ben herşeyden önce bir futbol sevdalısıyım.Her sezon başı gelecek olan transferleri gece yarılarına kadar bekyen bizler,her sezon başı yemeyip içmeyip takımına destek olmak adına takımımızın ateş pahası formasını alan bizler,her haftasonu heyacandan hop oturup hop kalkan bizler,tribünde takımına destek olmak adına avazı çıktığı kadar bağıran bizler,takımı yenildiği vakit için için kan ağlayan bizler ama sahada umut bağladığımız takımın oyununa yön veren masa başındaki şahıslar.İşte ben bunu hazmedemiyorum arkadaş.

Yıllardır futbol izlerim ve hep bu ligin hep temiz bir lig olduğunu savundum.Asla hakem hatalarının arkasında birşey aramadım.asla şu fenerli ondan bu penaltıyı verdi bu beşiktaşlı ondan sahamızı kapattı demedim.Sahada oynanan oyunun her zaman sahada oynandığına inandım.Peki ya şimdi ne olacak?Kim artık bana bu oyunun temiz olduğuna inandırabilirki?Kim artık verilen bir penaltının bir insan hatası olduğunu söyleyebilirki?Kim bana benim aleyhime yapılan bir hatanın ardında art niyet olmadığını iddaa edebilirki?Kim takımının sahada kazandığı galibiyetin alın teri ile geldiğini iddaa edebilirki?

Olmadı beyler bu hiç olmadı.Bu bir şanstı.Boğazımıza kadar batmış olduğumuz pislikten çıkmak için bir şans.Kim bu pisliğin içine batmışsa hepsi yanmalıydı.Fenerbahçe mi?Galatasaray mı?Beşiktaş mı?Kim battıysa hepsi cayır cayır yanmalıydı.Kimsenin gözünün yaşına bakılmadan.Hadi şimdi gelde bana bundan sonra kazanılan her şampiyonluğun bir emek uğrunda kazanıldığına inandır.

Fenerbahçe taraftarı Topuk Yaylasına yürüyeceğine müzeye gidip o kirli kupayı alıp,o kupayı kirletenlerin götüne sokmalıydı.Aziz Yıldırım Metris'e giderken hala alkışlanıyorsa bugün bir Aziz Yıldrım gider yarın bir başka Aziz Yıldırım gelir.Olmadı fenerbahçeli kardeşlerim hiç olmadı.Arkadaşın bana birde bu açıdan bak diye gönderdiği linkin başlığında ''bu sokaklar adelet diye bağırıyor'' yazmış.Adelet mi?Neyin adeleti arkadaş neyin adeleti?Bütün bu yaşananları görünce artık kimsenin haktan adeletten bahsetmeye hakkı yok.Kimsenin!Artık bende hak adelet diyemem.Çünkü benim kulübümün başkanı verdiği destek kararıyla benim isyan hakkımı elimden aldı.Yalnız şunu untmamak lazım bugün hak ve adeleti savunmak için sokağa dökülen kitle aynısı başlarına geldiği vakit hak ve adelet aramak için sokağa dökülmesin.Bugün bütün bu yaşananlara göz yumanlar yarın yaşanacak olanlara da göz yummak zorunda kalacaklar.

Türkün ateşle imtihanından sınıfta kaldık beyler.Her zamanki gibi ayağımıza gelen şansı elimizn tersi ile ittik.Yemedi.Yapamadık.Korkularımızla yine yüzleşemedik.Marka değeri dedik,para dedik,hak dedik adelet dedik yine başaramadık.Zamanında italya dünyanın o zamanlar en iyi takımını gözünün yaşına bakmadan düşürürken biz bugün kendi bokumuzla boğuşuyoruz.Marka değerimize Allah zeval vermesin.O olmazsa naparız yoksa?Marke değerimiz korudukta onurumuzu kaybettik.Olsun,canımız sağolsun.Zaten her geçen gün onursuz yaşamaya alışmıştık.Birazcık daha onursuzlaştık o kadar!

6 yorum:

Gencer TÜLÜ dedi ki...

kardeş güzel yazı fenerbahçeliyim ve keşke temiz lig izleyebileceksek küme deüşelim ama bu ahmaklık olur çünkü futbolun doğası zaten kirli oyun.ve hiç bir şekilde temizlenemez özellikle ülkemizde bu oyun amatör oyuncular ile oynanılırken. bazı oyuncular çıkmadı mı şu takım için oynadım. ozan ipeğin şampiyon olduktan sonra söyledikleri, yada türkiye kupası bizim şampiyonluk onların olsun hepsi bu ülkede söylendi. bu ülkede maddi şikenin önünü kestik diyelim fenerbahçeyi küme düşürerek manevi şikeyi nasıl önleyeceksiniz. bu ülkede GS nin parası yok ama aslanlar gibi oynuyor ile medya tarafından şampiyon yapıldı. bırakın bu onur falan işlerini türkiye de yaklaşık futbol pazarı 1 0 milyar dolarlık sermayeye hitap ederken nasıl olur du temiz ligden bahsedersiniz dediğim gibi hayalcilik

pelezinho dedi ki...

sana sonuna kadar katılıyyorum ama yinede deneyelim abi.deneyelim olmazsa olmadı diyelim.bu şekilde kaçarak,onursuz bir şekilde yapmayalım bunu.zaten benim derdim bu düşsün şu çıksın değil.yeterki bunu yapanlar kim olursa olsun cezasını çeksin.bütün bunların üstü bu şekilde örtülmesin

Mert dedi ki...

Aziz Yıldırım'ı bir anda silmek mümkün müdür? Bence biraz buna yoğunlaş arkadaşım.

Ayrıca pazar günü bağdatta 100.000 kişi vardı. Hani sizin Fener(!) yandaşı medyanız 10.000 demiş ya o yüzden dedim.

pelezinho dedi ki...

Mert:
''Aziz Yıldırım'ı bir anda silmek mümkün müdür?''Bu nasıl hastalıklı bir düşüncedir arkadaş anlayabilmiş değilim?Kusura bakma arkadaşım ama siz bugün bu durumlardaysanız Aziz Yıldırım'ı bir anda silemediğiniz içindir.Sen bu takımı kimi severek,kime aşık olarak tuttun bir düşün önce.Lefter'i sevdin de tuttun bu takımı yoksa Aziz Yıldırım'ın yarattığı KORKU İMPARATORLUĞUNUN ihtişamına kapıldında mı sevdin bu takımı?şayet cevabın birinciyse izlediğin yol yanlış.fakat cevabın ikincisiyse eyvallah kardeş,doğru yoldasın.Bağdatta 10 bin değil 100 bin kişiydik demişsin.İsterseniz 1 milyon kişi olun bağdatta.izlediğiniz yol yanlış olduktan sonra orada olanların sayısı umurumda bile değil.

Mert dedi ki...

Aziz Yıldırım'ın korku imparatorluğu nedir ya ? Bu terimin bir Fenerbahçeli için hiçbir anlamı olmadığını bilmeniz lazım. Fenerbahçe sevdalısı adamdan biye korkalım? Ama olaya rakip olarak bakıyosanız tabiki de Aziz Yıldırım'ın korkulan yanı vardır.

Aziz Yıldırım'ın Fenerbahçeyi nerelerden aldığını kendim yaşadım. Çocukluğum Galatasaray'ın başarılarının gölgesinde geçti,kulüp olarak dibe vurmuştuk. Şimdi geçen süreye bakıyorum, özellikle son 5 yılda, şampiyon olamasak da bazen, ligi domine eden bir takımımız var, içerde dışarda ezeli rakiplerini deviren bir takım, amatör sporlara girmiyorum bile. Bu arada tesisleşme bakımından yaptıkları ortada, stadını kulüp kaynaklarıyla, peskeş çekilmeden yapan tek kulübümüz.

Aziz Yıldırım'ın kulüp dışında karanlık işleri olabilir, ama Fenerbahçe için yaptıkları asla inkar edilemez.

pelezinho dedi ki...

aziz yıldırım'ın fenerbahçe için yaptıklarını kim inkar edebilir?bu konuda her zaman hakkını vermişimdir hiç sevmesemde.ama bunları yaparken hakem odası basıyorsa,tff'ye ayar veriyorsa,astığım astık kestiğim kestik diyorsa yaptıkları doğruların ne öenmi var?uygulama yanlışsa sonucun doğru olması geçici bir durumdur.tıpkı şu an yaşadıklarımız gibi...