7 Mayıs 2011 Cumartesi

Ben De Senin Giydiğin O Formadan Utanıyorum

Ne güzel demiş Cem Sultan ''seninle aynı formayı giymekten utanıyorum''diye.Antremanda Servet ABİsine sert girdi diye azarı yemiş Cem kardeşim.Üstüne birde tokat.Vay benim galatasarayım kimlere kaldın sen.Bu ülkede biat kültürü olduğu sürece bir arpa boyu yol alamayız.Ağzını açan Barcelona gibi olmak istiyor,bizim onlardan ne eksiğimiz var diyor lakin alt yapı oyuncusu ABİsine sert girdi diye tokat yiyor.Sonra üstüne bin kez konuşsak boş.Yıl 2011.Dünya futbolu nerede,biz neredeyiz görüyoruz.Zaten benim için Servet denen yaratık Riijkard'ın kuyusunu kazdığı gün bitmişti.Bir futbolcu hocasını sabote edecek kadar karaktersiz ise bu adamı bu takımda tutmayacaksın arkadaş.O formayı ona vermeyeceksin arkadaş.Çünkü o formayı Metin Oktay giydi.Hagi giydi.Prekazi giydi.Onlara saygısızlık etmeyeceksin.Ama benim kulübüm,benim başkanım o yaratığa kaptanlık pazubandı verdi.Vay anam vay.Ben bu adamı her maçta bu formayı giydiğini görünce içim öyle bir acıyorki...Ne bu sezon 16 maç kaybetmişiz,ne sürekli yeniliyormuşuz.Hiçbiri benim canımı bu adamın o kutsal formayı giydiği kadar canımı yakmadı.Defol git artık be adam.Sen yeterki git ben bir 5 sene daha şampiyon olmamaya razıyım.Bu arada Cem Sultan'a da helal olsun diyorum.Galatasaray'ın böyle karaktersiz adamlar yerine senin gibi ADAMLARA ihtiyacı var.Aldırma.Bu taraftar arkanda.Umarım sözleşmeni yeniler,bu takımda kalırsın.Ha bu arada kimse bana popülist yaklaşıyorsun demesin.Bu sezon galatasarayın en iyisi kim deseniz hiç düşünmeden Servet derim.Ama isterse dünyanın en iyisi olsun.Yeterki bizden uzak olsun

1 yorum:

Lorik dedi ki...

helal olsun kardesim agzından bal damlıyo. yazdıklarına harfi harfine katılıyorum defolsun gitsin artık su adam.