9 Mayıs 2011 Pazartesi

Türkler Uçuyor!!!!

Bundan tam bir hafta önce blogda şöyle bir yazı paylaşmıştık.Şuradan ulaşabilirsiniz. http://tolgaem.blogspot.com/2011/05/bu-cocuk-nereye-kosuyor.html.Yazının içeriği Nuri Şahin'in Real Madrid'e transferi ile ilgiliydi.Bu transferin bitmeye çok yakın olduğunu duyurmuştuk.Ve nitekim güzel haber bugün geldi.Nuri Şahin artık Real Madrid'de.6 yıllık sözleşme imzaladı Madrid ile.Bonservisine 10 milyon avro ödendi.İnanın şu an çok gururluyum.Futbolunu da karakterini de çok beğendiğim bir oyuncu zaten kendisi.Orada da çok başarılı olacağını düşünüyorum.Bu arada  yok Mesut türkçe küfretti,yok şöyle yaptı,yok böyle yaptı diyerek sürekli onu bir şekilde kendimize mâl etmemizi anlayamıyordum.Ben şahsen Mesut'la gurur duymuyorum.Çünkü adam kendimi alman gibi hissediyorum,ben bir alman gibi yetiştim dedi ve Almanya adına oynamayı seçti.Almanya için terini akıtıyor adam bizde burada türk asıllı diye kasılıyoruz.Böyle yaparak sahip olduğumuz Nuri,Mehmet Ekici gibi isimlere sırtımızı dönüyoruz.Allahtan Nuri Real Madrid'e gitti de ülkem insanı Mesut kompleksinden kurtulmuş oldu.Kendisini müthiş bir gelecek bekliyor.Kontrat süresinin 6 yıl olması Madrid'in onu uzun vadeli düşündüğünün göstergesi.Nuri Real Madrid'de nasıl bir gelecek bekliyor sorusunada bir başka yazıda değinelim.Bu arada La Liga tam seyirlik oldu.Topal,Nuri,Messi,Ronaldo birde hayırlısıyla Hamit giderse bak sen  cümbüşe.Hamit'inde Real Madrid ile anlaştığı söyleniyor.Hadi hayırlısı bakalım.Ne diyelim yürüyedur Nuri,yürüyedur Hamit,yürüyedur Türkler.

Hiç yorum yok: