8 Mayıs 2011 Pazar

Nice 5. Senelere

Bundan tam 5 sene önceydi.O zamanlar lise 1'e yeni başladık.Yer Adem Tolunay Anadolu lisesi.Futbollada bayağı haşır neşirim.İlginçtir italya seri a hastasıyım.Özellikle Adriano'ya bayılıyorum.O zamanlarda baba topçuydu kendisi.Televizyonlardaki programlar kesmiyor beni.Zaten avrupa futbolunu işleyen program yok.Yıl 2006 dünya kupası da var.Bilgiye ve öğrenmeye açım.O sıralar reklemlarda gördüm.Yeni bir dergi çıkıyormuş.Almaya karar verdim.İlk sayı çok sıkıcı geldi.Bir daha almam dedim.Neyse dünya kupasına az kalmış.Ben çocuk gibi çıkartmalar falan biriktiriyorum.(gerçi hala biriktiriyorum).Kendimi kupaya hazırlıyorum.Birgün gazete alırken benim derginin haziran sayısını görüyorum çarpılıyorum.Brezilya kapakta.Adriano,Ronaldinho o zamanların yeni parlayanı Messi.İçerik müthiş.Birde dünya kupası eki veriyorlar.Daha ne isterimki ben.Koştum aldım.Su gibi okudum o sayıyı.Aradan tam 5 yıl geçti ben her ayın 1'i oldu mu koşarım markete kaparım dergiyi o gün biter.O dergi sayesinde Ali Ece'yi(benim idolüm),Mustafa Sapmaz'ı,İlker Duralı'yı,Mehmet Ayan'ı,Hilal Gülyurt'u,Bağış Erten'i,Banu Yelkovan'ı tanıma şansına eriştim.Bugün sahip olduğum futbol donanımını four four two dergisine borçluyum.Tam 5 yıldır aldığım her sayıda futbol adına başka birşeyi daha öğretiyor bu dergi bana.Yayın hayatına 4 tl ile başladı bugün fiyatı 5 tl.5 yıldır 1 tl arttı fiyatı.Hatta o zaman da bir özür yazısı yazarak açıkladılar durumu.Ne diyeyim nice 5. senelere inşallah.

1 yorum:

Volkan ERİŞİR dedi ki...

Eline , emeğine sağlık kardeşim . Çok hoş olmuş .