9 Mayıs 2011 Pazartesi

Kaka Geri Döndü!!!

Hani bir laf vardır taş yerinde ağırdır diye.Futbolda da çok geçerli bir laftır aslında.Bazı futbolcuları takımlarından ayıramazsınız,başka forma altında hayal edemezsiniz.Mesela Puyol.Veyahut Maldini.Yada Javier Zanetti.Benim gözümde bu adamlar takımlarında daha güzeller.Kaka da benim için öyleydi.Milan da başka bir güzeldi.Zaten orada dünya yıldızı oldu.Orada dünyanın zamanında bir numarası oldu.Gerçi Real Madrid'e isteksiz gitti ama yinede gitmiş oldu.Şanssızlık bu ya çok ciddi bir sakatlık geçirdi neredeyse bir sezon oynayamadı.Hatta bu sezon yeni yeni oynamaya başlıyor.Düşünün artık ne kadar uzun süredir oynamadığını.Lakin bı süreç içerisinde birşey dikkatimi çekti.Kaka çok unutuldu.Kimse daha 3-4 sene önce dünyanın bir numarasından bahsetmez oldu.Herkes Ronaldo diyor,Mesut diyor hatta son zamanlarda Pepe diyor ama herkes bu adamı unutuyor.Ama  şükürki kendisi unutturmuyor bize kendisini.Önce Valencia deplasmanında akıllara zarar bir gol attı.Bu hafta da Sevilla'ya çok şık bir gol attı.Yani ben geliyorum diyor tüm dünyaya.Açıkçası ben çok özledim bu adamı.Attığı çalımları,akıl almaz gollerini,gülen yüzünü dahası futbolunu çok özlemiştim.Şükürki döndü artık.Unutmayalımki formda bir Kaka Real Madrid için Barcelona karşısında fark yaratacak bir oyuncudur.Real Madrid böyle bir oyuncuyu dışarıda aramasın zaten kadrolarında böyle bir adam var.Aşağıya Kaka repertuarından kısa bir bölüm ekledim.Nasıl bir oyuncu olduğunu hatırlatmak adına.

Hiç yorum yok: