29 Mayıs 2011 Pazar

Yine,Yeni,Yeniden Barcelona!!!


Aslında beklenen sonuçtu.Ama aklımdan acaba Manu alır mı şıkkı hiç çıkmadı.Sonuçta rakip Manchester United.Özellikle ilk 15 dakikadaki oyunu görünce galiba dedim bu sefer Barcelona baltayı taşa vurdu.Ama nireeee!!!


Barcelona oyuna istediği gibi başlayamadı.Alıştığımız oyun hakimiyetini ilk 15 dakika gösteremedi.Manu'da tam aksine agresif bir başlangıç yaptı.Fakat oyunun geri kalan 75 dakikalık bölümünde Barcelona sazı eline aldı ve çalmaya başladı.İşte olay burada koptu.Dünya üzerinde hiçbir kulüp eğer oyun insiyatifini Barcelona'ya kaptırmışsa kazanma şansı çok ama çok düşüyor.Dünya üzerinde hiçbir takım onlara karşı duramıyor.






Bugün Manchester United 2009'daki mağlubiyetten oyun üstünlüğü anlamında daha ağır bir yenilgi aldı.Bir tek Rooney'nin kişisel becerisiyle attığı golün dışında sahada adeta yokları oynadılar.Tam anlamıyla ezildiler.Durum 2-1 iken dahi üzerlerinde inanılmaz bir çöküş vardı.Tam anlamıyla sahada teslim bayrağını Messi'nin golünden sonra çektiler.Ben onlardan bu kadar aciz bir oyun beklemiyordum.Özellikle Hernandez tam bir hayal kırıklığı oldu.

Barcelona'yı anlatmaya gerek yok.Onlar hep bildiğimiz Barcelona.Hiç değişmiyorlar.Xavi yine dört gözlü Xavi,Messi yine dünyanın 1 numarsı Messi,Busquest yine görünmeyen kahraman Busquest.Anlayacağınız Barcelona eski tas eski hamam.Dar bir rotasyonda 60 maç yapıyorlar.Bana mısın demiyorlar.Rakip Manchester United bana mısın demiyorlar.Kalede Van Der Sarr var bana mısın demiyorlar.Eee hal böyle olunca bütün kupaları topluyorlar.Ve sonuna kadar da hak ediyorlar.Düşününki şampiyonlar ligi finalinde Manu karşısında ter idmanı yaparak kupayı kazanıyorlar.Söylenecek söz yok!!!






Kupa falan güzel hoşta işte benim için gecenin en güzel karesi.Gecenin anlamı.İki buçuk ay önce tümör ameliyatı olan Abidal bugün sahada 90 dakika boyunca babalar gibi mücadele etti.Kupa töreninde ise kaptanlık pazubandı koluna takılarak kupayı ilk o kucakladı.Ne denilebilirki...Aslında Barcelona'yı sevmek için o kadar çok sebep varki...Boşuna Baecelona müzesinin girişinde Bir Kulüpten Daha Fazlası yazısı yazmıyor.Gerçekten de Barcelona bir kulüpten daha fazlası.....

Hiç yorum yok: