4 Mayıs 2011 Çarşamba

Cinderella Man


Biliyorum belki birçok kişi daha yeni mi izledin diye karşıma geçip gülebilir.Çünkü film 2008 yapımı.Uzun zamandır arşivimde olmasına rağmen daha bir kaç gün önce izleyebildim.Ve inanın çok etkileyici bir film.Eski bir boksörün dipten tepeye çıkış hikayesi.Hikaya klasik gelebilir fakat filmin içinde zamanın amerikasının içinde bulunduğu ekonomik kriz çok güzel aktarılmış.Ben ilk kez yoksulluğun bir filmde bu kadar başarılı anlatıldığını gördüm.Bir babanın çocukları için onurunu ve gururunu ayklar altına aldığını görmek çok çarpıcıydı.Ve tabiki aşkın gücü.Şuna artık kesin inanmaya başladım hayatta her daim sizin yanınızda olan ve attığınız her adımda sizin arkanızda olan bir sevdiğiniz olduğu sürece bu dünyada yapamayacağınız ve başaramayacağınız hiçbir şey yok.İzlemeyenlere kesinlikle izlemelerini öneririm.Çünkü izlenmeyi hak eden bir film
                                                                                                                                               

Hiç yorum yok: