9 Mayıs 2011 Pazartesi

İlk Transferimizi Yaptık!!!!

Blog dünyasına adım atarken çok heyacanlıydım ve kafamda değişik fikirler vardı.Blog dünyasında yaklaşık bir haftadır bulunuyorum ve çok keyif aldığımı söylemeliyim.Kafamdaki fikirlerden birisi de bloğumda ortak çalışma yapmaktı.Ve an itibariyle ilk transferimizi yaptık ve sevgili dostum Mustafa Arpacı bundan böyle bizim bloğumuzda yazacak.Benim bir kardeşim yok,tek çoçuğum.Ama inanın kardeşim olsa herhalde bu kadar severdim Arpacı'yı.Kendisinin futbol bilgisine,görgüsüne çok güvenirim.Çok iyi bir Beşiktaş taraftarıdır.Objektif bir bakış açısı vardır.Bloğumuzda böylelikle hem Galatasaraylı hemde Beşiktaşlı  yazar oldu.Bu da farklı bakış açısı yakalamak anlamında çok güzel bir olay.Ayrıca kendisinin edebiyat,sinema,şiir ve kitap alanında da çok iyi bir birikimi vardır.Bunları da bizimle paylaşacağından hiç şüphem yok.Kısaca iyi bir transfer yaptık.Kendisi artık günde bir kere bloğumuzda yazacak.Kendisine şimdiden çok teşekkür ediyorum. 

Hiç yorum yok: