11 Mayıs 2011 Çarşamba

Bozbaykuşlar Çarşı'ya Karşı

Bilindiği gibi bugün Türkiye Kupası finali var.İBB ile Beşiktaş karşılaşıyor.Açıkçası ülkem topraklarında pek değer görmeyen bir kupa.Ülkem insanı FA Cup oldu mu veyahut Kral Kupası finali oldu mu derbi havasına girer lakin söz konusu ülkemizin kupası oldu mu sallamaz.Gerçi kabul ediyorum ülkemin çok bilmiş yöneticileri de bu kupayı çok da iyi pazarlayamıyorlar.Yada allayıp,pullayıp önümüze sunamıyorlar.Kupa niçin vardır?Küçük takımların kazanma şansını arttırmak için vardır.Bakınız FA Cup'ta 4. lig ekibi finale kalabilir.Yada kupayı kazanabilir.Ama ülkemin güzide yöneticileri!!! öyle bir sistem oluşturuyorlarki küçük kulüplerin şansını resmen yok ediyorlar.Gaziantep Büyükşehir Belediye hem Beşiktaş'ın hem de Trabzon'un olduğu gruptan çıkmasına rağmen tekarar Beşiktaş'a yenilip eleniyor.Yada Yeni Malatya tarihinde belkide ilk ve son kez Fenerbahçe'yi yenmesine rağmen gruptan çıkamıyor.Olan bu küçük kulüplere oluyor.Kısaca bırakalım artık bu grup angaryasını.Tek maç usulü elemeli oynayalım şu kupayı.Tıpkı FA Cup gibi.O zaman heyecan tavan yapar.Anadolumunun birçok kenti de final duygusunu yaşar.
Neyse gelelim biz akşamki maça.Valla benim ilgimi maçtan daha ziyade Bozbaykuşlar ile Çarşı'nın kapışması çekiyor.Çok güzel,çok renkli bir kapışma olacak.Bozbaykuşlar yıllardır 80 bin kişilik stadda 8 kişiye oynayamayan İBB'ye sahip çıktı ve hakiki bir taraftar grubu oluşturdular.Hem eğlenceli,hem de zeki bir grup üniversite öğrencisinin oluşturduğu bu oluşum çok sevildi.Hatta bugünkü maçta rekor kırarak 4 bin kişinin geleceğini söylüyorlar.Harika ya.Gerçekten çok güzel.İşte futbol diye ben buna derim arkadaş.Yalnız rakipleri biraz onların boyunu aşacak gibi.Çarşı bildiğiniz gibi yıllardır Kop tribününe karşı oynamış Gerard'ı bile ağzı açık bıraktırmıştı.Aman dikkat diyim.




Maç üzerine çok fazla konuşulacak birşey yok.Beşiktaş maça çok konsantre çıkarsa bırakın İBB'yi bu ülkedeki birçok takımı hallaç pamuğu gibi attırırlar.Zaten çok konsantre çıkacaklar.Yaklaşık olarak bir aydır bu maça hazırlanıyor Beşiktaş.Kaldıki on gündür de dinleniyor.Açık ara favori anlayacağınız.Yalnız Abdullah Avcı'ya dikkat.Ben bu adamı çok seviyorum.Karpuz kapuğundan gemiler yapmak bu adam için söylenmiş bir söz olsa gerek.Her daim kendini geliştiren,yenileyen,öğrenmeye açık,idealist bir antrenör.Ve benim için Galatasaray'ın gelecekteki teknik direktörü.Onun takımımın başına geçmesini dört gözle bekliyorum.Beşiktaş'a yakın olsada kupa,Abdullah Hoca faktörü etki yapabilir.Benim gönlüm İBB'den yana değil Abdullah Hoca'dan yana.Bu kupayı al gel hocam.Çünkü sen bunu çoktan hak ettin.


1 yorum:

Lorik dedi ki...

üç konuda da söylediklerine aynen katılıyorum kardesim resmen duygularımın tercümanı olmussun...
Abdullah Avcı nın Galatasaray a gelecegi günü ben de dört gözle bekliyorum...
bozbaykuşlara hayranım...
ve Türkiye kupasındaki bu grup sacmalıgı kalkmalı artık...