3 Mayıs 2011 Salı

Tünelin Ucundaki Işık Göründü

Bugün çıkan mahkeme kararı seçime konan tedbiri kaldırdı ve bizde artık bir oh çektik.Artık mayısta kesin olarak seçim olacak.Kabus geçen bir sezonun ardından bir taraftar hiç bir şekilde önümüzü görememek inanılmaz acı verici bir durumdu.Yaşananlar galatasaray isminin ayaklar altına alınması,onur ve şerefinin hiçe sayılması ben ve benim gibi birçok galatasaraylının ağrına gidiyordu.Ama artık ışık göründü.Şimdi herşeye sil baştan başlamanın zamanı.Ama şu asla unutulmamalıdırki bu sezonu kabus,berbet,çok kötü diyerek zihnimizin hiç kullanmadığımız odalarına hapsederek unutulmasını sağlamamalıyız.Bu yaşananlar asla boşuna yaşanmamalıdır.Bütün bu olumsuzluklar herkesin zihninin bir köşesinde her daim olmalıdır.Özelliklede yeni gelecek olacak yönetimin.Yapılan hatalar çok iyi analiz ve etüt edilmelidir.Ancak bu şekilde zirveyi ve başarıyı yakalayabiliriz.Nichtze'nin de dediği gibi beni öldürmeyen acı güçlendirir.

4 yorum:

blue_dream dedi ki...

usta bravo blog çok güzel olmuş eline sağlık yazılarını devamını bekliyoruz

scooby doo dedi ki...

tolqa by bloq yeni sanırım izin verirseniz bloqu beraber yürütelim derim biliyosunuzki iki yahudi bır araya gelirse şirket,iki türk bir araya qelirse devlet kurarmıs:)bi kac yazım var bloqda paylasım yapabılırım kısa zamanda genısletebılırız cvp beklıyorum

pelezinho dedi ki...

tabi ki olabilir.daha yeni kurdum bloğu.her türlü yazına kapım açık

Lorik dedi ki...

hayırlı olsun kardeşim blog gercekten cok güzel olmuş