11 Haziran 2011 Cumartesi

12 Haziran 2011 Günü Parçalı Formamla Sporu Siyasete Bulaştırmaya Gidiyorum!!!


Hayatım boyunca hiçbir zaman siyasetten anlamamışımdır.Hiç de sevmemişimdir.Şu yaşıma gelmişim sağcı,solcu nedir,hangi parti  hangi ideolojiyi savunur onu bile bilmem.Bilmekte istemem.Oldum olası sevmemişimdir siyaseti.Bana çok samimiyetsiz gelmiştir hep.Ama yarın çok heyacanla gidicem sandık başına.Sebebi çok basit.

15 Ocak günü TT  Arena'da yaşananları asla unutmadım.Hiçbir galatasaraylının da unuttuğunu sanmıyorum.Bu ülkede siyasi iktidarı ıslıklayarak medenice protesto eden galatasaray taraftarına benim ülkemin güzide milletvekilleri twitter hesaplarından onun bunun çocuğu dedi.Bu ülkede ''bu stadı biz yaptık,istesek hemen alırız''diyecek kadar siyaseti spora bulaştılar.Ve benim tarihin gelmiş geçmiş en başarılı başkanım kendi taraftarını yakalamakla,onları polise teslim etmekle tehdit edip,nidalar savuracak kadar  iktidar yalakası olmuştur.

Bu ülkede nedense her siyaset adamının hep söylediği şey şudur ''spora siyaset bulaştırmayız''.Lakin her mitingde bu şehre yeni bir stad lazım diyerek siyaseti spora öyle bir bulaştırıyorlarki ben bu çelişkiyi bir türlü çözemedim.Çözen varsa banada anlatsın bi zahmet.

Twitter üzerinden başlatılan bu kampanyaya Galatasaray ile birlikte Beşiktaş,Trabzon ve Fenerbahçeli taraftarlarda destek olmaya başladı.Ve ben yarın galatasaray formamı giyerek sporu siyasete öyle bir bulaştırmaya gidiyorumki...O gün siyaseti boğazına kadar spora bulaştıranlara inat sizde giyin formanızı gidin sandık başına.Bu sefer bir kerecik olsun biz sporu siyasete bulaştıralım bakalım neler olacak?

Hiç yorum yok: