24 Haziran 2011 Cuma

Böyle Kurumsallaşma Olmaz!!!


Ünal Aysal'ın NTV Spor internet sitesindeki açıklamalarını okudum bugün.Cümlelerden biri aynen şöyleydi:''Taraftar ve medyanın isteği üzerine Drogba'yı transfer listemize aldık''.Acaba dedim site mi yanlışlık yaptı diye birçok siteye göz gezdirdim.Sonuç aynı.Ünal başkan ciddi ciddi bu cümleyi kurmuş.

Öncelikle şunu söylemeliyim.Geleceğin galatasarayında benim en çok güvendiğim isim Ünal Aysal'dır.Bunun sebebi ise flaş transfer söylentileri yada sahip olduğu servet değil.Bu adama çok güvenme sebebim söylemlerinin daha önce hiç kimse tarafından söylenmemiş,söylenmeye cesaret dahi edilmemiş şeyleri söylemesidir.Ortaya çıkarmak istediği sistemin bugün elit avrupa kulüplerinin sahip olduğu sistemdir.Duygusal ve anlık hezeyanların yerine akıl ve mantık yetilerini ön planda tutmasıdır.İşte ben bu yüzden geleceğin galatasarayında bu adama çok güveniyorum.Lakin her sözünde kurumsallaşmadan ve profesyonal yapıdan bahseden ve bunu kulübe uygulamaya çalışanÜnal Aysal'a güveniyorum ben;taraftar ve medya istediği için Drogba'yı transfer listemize aldık diyen Ünal Aysal'a değil.

Eğerki bir kurumsallaşmadan bahsediyorsak o kurumsallaşma dediğimiz olgu bu değildir.Bir kulübün bir transfer aklı olmalıdır.Ve bu akıl asla medya,taraftar veya menajer istekleriyle bulandırılmamalıdır.Tarftar istedi diye hiç palnlarınızda olmayan bir oyuncuyu kulübe transfer etmek takımın içine bir bomba bırakmaktır.İsimlerin bir önemi yok.Amacım Drogba transferini eleştirmek değil.Amacım yöntem yanlışlığından bahsetmek.Transfer edilecek isim Drogba olmuş X isim olmuş farketmez.

Eğerki transfer listesini medya yönetiyorsa bittik o zaman!Buradan yola çıkarsak fotogol gazetesi bildiğin transfer listesi gibi.Birgünde 50 oyuncu yazıyorlar.Eğerki hepsini almaya kalkarsak yandık!!!

Umarım başkan bu saçma yolu sadece Drogba isminin ağırlığından dolayı izlemiştir.Ve umarım bu yöntemi bir daha kullanmaya kalkmaz.Çünkü bu bir yöntem bile değil!

Hiç yorum yok: