5 Haziran 2011 Pazar

Futbol Sezonu Kepenklerini İndirdi

Futbol sezonuna nokta koyduk artık.Koskoca sezonda kah La Liga'ya bağlandık kah Süper Lig'de nefesleri kesen yarışa kitlendik.İtalya'da acaba Napoli şampiyon olur mu dedik Milan aldı götürdü.İngiltere'de bir Manu klasiği yaşadık.Fransa'da yine farklı bir şampiyona tanıklık ettik.Almanya'da Dortmund masalına şahitlik.Bank Asya'da Tavşanlı Linyitspor'u tuttuk ama onlar süper lige tutunamadılar.Dünyada Messi ile Ronaldo bu topraklarda Burak ile Alex'in düellosunu doya doya seyrettik.Yeri geldi arka arkaya gelen El Classico'lardan gına geldi.Her galatasaraylı bu sezon on yaş daha yaşlandı.Yeri geldi futboldan soğudu.

Öyle veya böyle bir sezonu daha geride bıraktık.Ben hep garip olmuşumdur sezon bitince.Bütün sezon boyu La Liga senin Seria A benim Bundesliga bizim diyerek sürekli televizyon başındaydım.Her hafta sonları yaklaşık olarak 10'un üzerinde maç seyreden biri olarak akıl sağlığımı yavaş yavaş kaybettiğimi hissediyordumki Allahtan ara geldi.Ama yinede bir garip hissediyorum kendimi.Mesela dün adeta bomboştu.Saat olmuş akşam 8 ben daha bir maç izlememeşim.Dediğim gibi yalnız motoru yakmamak adına gerekli bir araydı.

Artık elimizde kağıt kalemler başlarız transfer fizibilitesi yapmaya.Gelenleri bir oraya bir buraya yerleştirerek zaman geçirmeye çalışırız.Gelme ihtimali olanlar üzerinden takım kurmaya başlarız.Neyseki bu yaz Copa America varda çok fazla futbolsuz kalmayacağız.


Benim için şöyle iyi bir durum olacak artık gündemin zincirlerinden kurtulup kafamdaki düşünceleri yazma açısından daha rahat bir ortam bulacağız.Bu açıdan da sevinmiyor değilim.Diğer herkese nazaran yazma şevkimin bu dönemde daha çok arttığını söylemeliyim.Ayrıca yakın zamanda tüm avrupa liglerinin genel bir değerlendirmesini de yapmaya düşünüyorum.Hadi hayırlısı bakalım!!!

Hiç yorum yok: